Produktet har blitt lagt i handlevognen

Mine snøscootere

Steng

Laste inn et nytt kjøretøy

Steng

Antall produkter som matcher ditt filter:
/

Filter

Varemerker

Kategori

Vis bare

  • Nedsatte varer

Sortere

Sorter etter

  • Fraktfritt over 1500kr
  • Raske leveranser
  • 60 dagers åpent kjøp
  • Gratis bytte av størrelser
  • Prisgaranti

Kjøp og leveranse

Kjøp & Levering

 

Frakt og Leveranse

Vi har fri frakt på alle bestillinger som er over 1500kr. og vi tilbyr fri returfrakt med bruk av ferdigfrankert returseddel om du ønsker bytte av størrelser på klær og beskyttelser. Vårt mål er å levere vare som er på lager innen 3-7 dager, man-fred.arbeidsdager. Leveringsstiden kan utvides noen dager ved eventuell henting av varer fra ekstern lager som inngår i vår lager status. Vi leverer kun til fastlands Norge, ikke til Svalbard og Jan Mayen.

 

Returer

Vårt ønske er at det skal være enkelt for våre kunder returnere en vare for bytte eller for heving av kjøpet. Med i alle bestillinger som vi sender fra vårt eget lager skal det følge med ferdigfrankert returadresselapp som du enkelt klistrer på returpakken, og returskjema som du legger ferdig ifylt med all informasjon ned i pakken. Returen er allerede ferdigfrankert av oss og eventuell returfrakt ved heving av kjøp eller bytte av reservedeler vil bli justert i etterhånd. Har du noen spørsmål som gjelder vår håndtering av returen er du velkommen til å kontakte vår kundeservice slik at vi kan hjelpe deg.

Vi refunderer ikke egne betalte portoavgifter på returer. Om du ikke har en returadresselapp skal du kontakte vår kundeservice slik at vi kan hjelpe deg med en ny returadresselapp. 

Samtlige returnerte varer skal være ubrukte og ha originalemballasjen inntakt. Original embalasje er skokartong for sko, platikk for klær etc. 

Ønsker du å returnere en vare for bytte eller heve kjøpt og ikke har returadresselapp:

Logge inn og skriv ut ny returadresselapp med linken under.

BRING RETUR ADRESSELAPP

https://www.bring.no/retur/

Kode innlogging: 01018909 

Skriv in ditt fakturanummer i feltet "Referanse":

 

NB! NB! Ett unntak for våre vanlige returrutiner gjeller for for returer av vårt 24MX Race telt. Returfrakten for dette vil være på 300kr og vil bli trekt på refunderingen av kjøpet.
Vennlig kontakt vår kundeservice for mer informasjon.

 

Laveste prisgaranti

Vårt mål er å kunne gi deg som kunde beste mulige pris. Om du til tross for dette skulle finne eksakt samme produkt som er billigere og ER i lager hos en annen norsk nettbutikk i Norge eller vanlig butikk i Norge, vil vi tilby deg samme pris på varen. Vår prisgaranti gjelder i 14 dager etter bekreftet kjøp. Prisgarantien gjelder for hele vårt sortiment mot alle norske forhandlere - enten produktene selges på internett eller i butikk.

 

Betalingsalternativ

Enkle og sikre betalinger! Alle våre betalingsmetoder er sikre og vi utnytter bare betrodde betalingsleverandører som Klarna, PayPal, PayEx, Visa, MasterCard.

 

Kjøpevilkår

 1. Kjøp

Ved bestilling treffes avtale om kjøp først når Pierce AB(Org.nr: SE 55676315-9201) bekrefter bestillingen med en ordrebekreftelse. Ordrebekreftelsen genereres automatisk av Sledstore sin database uten manuell kontroll. Ved eventuelle feilaktigheter i f.eks. oppgitt pris, leveransetid etc. forbeholder vi oss retten til å korrigere dette i etterhånd. Vi inngår bare avtaler med myndige personer (18 år).

Sledstore har full eiendomsrett og salgspant i samtlige varer til kjøpesummen er i sin helhet betalt av kunden.

 

Kontrollere alltid! 

Innen du monterer reservedeler ber vi deg om å alltid kontrollere at varen du har mottatt er korrekt og passer som beskrevet i produktinformasjonen. Vi tar derfor ikke ansvar for skader som oppstår ved montering av feilaktige eller feil leverte varer. Eventuell erstatning for feilaktige eller feil leverte varer er begrenset til varens innkjøpspris.

 

2. Pris & Laveste pris-garanti 

I prisene inngår det moms med 25%. Ved bekreftet bestilling kan prisene bare endres av hendelser som Sledstore ikke kan styre over - f.eks. vesentlige endrede råvare priser, valuta forandringer eller endret moms.

Vårt mål er å kunne gi deg som kunde beste mulige pris. Om du til tross for dette skulle finne eksakt samme produkt som er billigere og ER i lager hos en annen nettbutikk eller butikk i Norge, vil vi tilby deg samme pris på varen. Vår prisgaranti gjelder i 14 dager etter bekreftet kjøp. Prisgarantien gjelder for hele vårt sortiment mot alle norske forhandlere - enten produktene selges på internett eller i butikk.

Slik gjør du for å hevde Laveste pris-garanti:

  1. Kjøp varen i webbutikken til ordinær pris.
  2. Etter din bestilling sender du en e-postmelding til oss der du angir ditt bestillingsnummer og hvor varen kan kjøpes billigere, samt hvilken pris som annen butikk har. Send e-post til: info@Sledstore.no
  3. Vi kontakter deg for å bekrefte at du får samme pris.

Du er naturligvis velkommen til å ringe inn din bestilling om det er ønskelig. Telefonnummer til vår kundeservice er 23 96 02 35.
Har du allerede kjøpt varen(e) hos oss og finner den innen 14 dager billigere hos en annen butikk ber vi deg å ta kontakt med vår kundeservice, og vi vil kontrollere nevnt butikk og utføre en refundering av mellomlegget. Det er vår måte å si at du alltid gjør en bra handel hos Sledstore. Naturligvis har du også 60 dagers åpent kjøp på dine varer * (gjelder ikke alle produkter, se pkt. 6 angrerett).

 Laveste pris-garantin gjelder bare om siden/butikken seøger varen billigere till ordinarie pris, med andre ord gjelder ikke garantin når den eventuelle butikken har salg, kampanj eller lignende. I slike tilfeller gir vi garanti mot butikken sin ordinære pris på varen. 

3. Leveranser - Leveransetid

Normal leveransetid er innen 3-7 dager (Mand- fred) etter at vi har mottatt din bestilling. I de tilfeller en vare må bestilles fra leverandør, kan leveransetiden bli 1-3 dager lengre. Melding om eventuelle avvikelser fra den normale leveransetiden (eller avviksinformasjon på vår nettside) får du i samband med ordrebekreftelsen. Du har i forbindelse med kjøpet muligheten til å avstå alternativt endre din bestilling.

Frakt Posten Norge - BRING
Bestillinger leveres som pakkepost. Det innebærer at godset sendes til din nærmeste Posten Norge i Butikk hvor du henter pakken. 

Når din leveranse ankommer til Posten Norge vil det bli sendt en SMS-melding til deg. Det er derfor viktig at du oppgir ditt korrekte mobilnummer ved bestillingen. Pakker som ikke hentes ut vil etter 14 dager bli returnert til avsender.

 

Forsinkelser
Om det oppstår forsinkelser på din leveranse vil vi melde fra om dette via e-post. Som vår kunde har du alltid rett til å heve kjøpet ved forsinkelser. Vi vil gjøre alt som står i vår makt for å fullføre din bestilling. Det kan finnes tilfeller som gjør det umulig å fullføre bestillingen - f.eks. hvis en av våre leverandører ikke kan fullføre sine forpliktelser til oss. Vi forbeholder oss retten til å fraskrive oss fra all erstatning til våre kunder gjeldende forsinkelser av leveranser.

 

Transportrisiko

Sledstore står for transportrisikoen, dvs. risikoen for at varen skades eller kommer bort under transport fra vårt lager til din leveranseadresse. Du står for risikoen ved en eventuell retur til oss.

 

Skadet gods
Når du mottar varen(e) du bestilte er det viktig at du umiddelbart kontroller pakken(e). Skulle emballasjen være skadet må du melde fra om dette direkte til vårt fraktombud, alternativt fraktbilsjåfør. Ta alltid vare på den bekreftelsen du får på at ditt gods er skadet.

 

Feil leverte varer
Sledstore ser over hver forsendelse før den sendes. Skulle varen enda være skadet eller feilhåndtert når den kommer, så tar vi hånd om feilen uten ekstra kostnader. Har Sledstore konstatert at produktet er feilhåndtert eller skadet så bytter vi ut den.

 

Uavhentede varer
Henter du ikke ut din bestilling ser vi oss nødt til å debitere deg 99 kr. i returfrakt kostnader.

 

4. Betaling 

Prisene på Sledstore.no oppdateres i realtid og vises inklusive moms. Prisene er oppgitt i Norske kroner. Kostnader for frakt og avgifter for betaling kan tilkomme. Ingen øvrige skatter eller avgifter tilkommer.Vi har flere smidige betalingsalternativ slik at det skal være enkelt for deg å handle hos oss.

I sammarbeide med Klarna kan vi tilby deg muligheten til å dele opp din betaling.

Her finner du vilkårene til Klarna: Klarna Konto

Har du flere spørsmål eller funderinger er du velkommen til å ringe Klarna på 23 96 02 35 Man-Fre: mellom 08.00 - 17.00,

 

Faktura - Handle nå, betal om to uker.

Som kunde kan du også velge å betale mot faktura, noe Sledstore gjør i samarbeide med Klarna som da har ansvaret for kredittbedømmingen, advisering og betalingsmottak. Ved neste betaling med faktura må personnummer oppgis i ruten Dine opplysningerª og overstiger totalsummen 6 000 kr må også bestillerens årsinntekt oppgis.

Betalingsvilkårene er på 14 dager. Ved for sen innbetaling utgår et purregebyr med det beløp som er tillatt iht. loven, per 15. feb. 2016, 65 kr, samt forsinkelsesrente med 22 %. Sedvanlig kredittopplysning skjer uten kopi til kunden, og dine varer kan bare leveres til folkeregistret adresse.

Her finner du vilkårene til Klarna: Klarna Faktura

  

Postoppkrav - Betal i butikk når du henter din pakke.

Betal dine produkter samtidig som du henter ut din pakke på postkontoret. Et postoppkravsgebyr på 50kr tilkommer. Observer at du bare kan hente ditt gods via tjenesten Postoppkrav når du betaler med kontokort eller kontant.

 

Kortbetaling - Smidig, enkelt og sikkert
Betal sikkert med kredittkort! All informasjon sendes kryptert via SSL slik at ingen utenforstående kan lese kort opplysningene. Vi aksepterer Visa og MasterCard. Ingen ekstra gebyrer tilkommer ved kredittkortkjøp.

 

Faktura - Handle nå, betal om to uker.

Som kunde kan du også velge å betale mot faktura, noe Sledstore gjør i samarbeide med Klarna som da har ansvaret for kredittbedømmingen, advisering og betalingsmottak. Ved neste betaling med faktura må personnummer oppgis i ruten Dine opplysningerª og overstiger totalsummen 6 000 kr må også bestillerens årsinntekt oppgis.

Betalingsvilkårene er på 14 dager. Ved for sen innbetaling utgår et purregebyr med det beløp som er tillatt iht. loven, per 15. feb. 2016, 65 kr, samt forsinkelsesrente med 22 %. Sedvanlig kredittopplysning skjer uten kopi til kunden, og dine varer kan bare leveres til folkeregistret adresse.

Her finner du vilkårene til Klarna: Klarna Faktura

 

Postoppkrav - Betal i butikk når du henter din pakke.
Betal dine produkter samtidig som du henter ut din pakke på postkontoret. Et postoppkravsgebyr på 50 kr tilkommer. Observer at du bare kan hente ditt gods via tjenesten Postoppkrav når du betaler med kontokort eller kontant.

 

Kortbetaling - Smidig, enkelt og sikkert
Betal sikkert med kredittkort! All informasjon sendes kryptert via SSL slik at ingen utenforstående kan lese kortopplysningene. Vi aksepterer Visa og MasterCard. Ingen ekstra gebyrer tilkommer ved kredittkortkjøp.

Kortbetalingen håndteres av var partner PayEx som er en ledende aktør innen dette området.

Ved kjøp med faktura MÅ faktura betales av kunde innen betalingens sist dato utgår. Det er kunden ansvar at at faktura betales i tide. Påminnelse avgifter for forsinket innbetaling av faktura SKAL kunde selv stå for.

 

5. Reklamasjonsrett

Sledstore følger konsument kjøpsloven. Reklamasjonsrettigheter dekker bare opprinnelige feil, dvs. feil som var med i varen ved leveranse. Din følgeseddel er for enkelhetens skyld din kvittering. Den skal ligge i selve pakken.

Sledstore tar ikke ansvar for følgeskader ved montering av feilaktige eller feil leverte varer. En eventuell erstatning for feilaktige eller feil leverte varer er begrenset til varens innkjøpspris hos vår leverandør.

Ta vare på kvitteringen da dette kreves ved en reklamasjon.Ønsker du å reklamere en vare ber vi deg kontakte Sledstore kundeservice via info@Sledstore.no
Sledstore følger lovverket og Forbrukerombudets anbefalinger ved en eventuell tvist.

 

6. Åpent kjøp og bytte 

Ved kjøp med faktura MÅ faktura betales av kunde innen betalingens sist dato utgår. Det er kunden ansvar at faktura betales i tide. Påminnelse avgifter for forsinket innbetaling av faktura SKAL kunden selv stå for. Faktura SKAL ikke sendes med i retur pakken ved bytte av varer.

Vi har gjort det enkelt for deg som kunde å bytte eller returnere en vare. Med i din pakke fra Sledstore finnes det en ferdigfrankert returadresselapp som du sskal klistre på returpakken. Returadresselappen  gjelder som betaling når du leverer returpakken på PostenNorge. Legg med ferdig ifylt returskjema slik at vi vet hvem du er og hva du ønsker å gjøre med din retur.

Ønsker du å bytte en vare eller returnere varer som leveres på palle må du selv bekoste returfrakten. Returseddelen kan ikke å anvendes for palle leveranser. Du kan bytte eller returnere alle varer innen 60 dager fra innkjøpsdato om varene er ubrukte i sin originalemballasje. Dessverre kan vi ikke ta elektriske-artikler som CDI-bokser eller tenningssystem i retur. Vi kan heller ikke spesialbestilte varer som ferdig trykte trøyer og dekaler i retur. det samme gjelder for  livsmiddel som kosttilskudd og energidrikker og shims- og dyser.

 

Bytte av klær og beskyttelser:

Vi bekoster tur/returkostnaden ved bytte av størrelser på klær og beskyttelser. Gjelder kun ett(1) bytte og bare når du bruker vedlagte returseddel.

 

Bytte av øvrige produkter(hardparts-reservedeler):

Kunden betaler bare 99 kroner for returfrakten. Kostnaden reguleres i etterhånd ved at svi sender varen i postoppkrav og kunden betaler kun 99kr. når varen hentes ut.

Fri retur gjelder ikke for 24MX race telt pga. vekt og størrelse. Vi vil derfor ta ut en returfrakt på 300kr For Sledstore race telt.

 

Jeg vil returnere en vare
Du betaler bare 99 kroner for returfrakten, kostnaden reguleres i etterhand på refusjonen av kjøpet

Hvis du ikke har returfraktseddelen eller at den er eldre enn 60 dager, MÅ du ta kontakt med Sledstore kundeservice slik at vi kan sende deg en ny returfraktseddel.

NB! NB! Fri retur gjelder ikke for 24MX race telt pga. vekt og størrelse. Vi vil derfor ta ut en returfrakt på 300kr For Sledstore race telt.

 

Refundering?

Oppgi ditt bankkontonummer. Om du har handlet på faktura skal denne betales i sin helhet til Klarna. Du vil deretter bli kontaktet av Klarna for refundering til din konto.
Kjøp på postoppkrav utbetales til din konto som du oppgir på returskjema. Kjøp med Paypal refunderes via Paypal. Kjøp med faktura og kort refunderes via Klarna.

Vi refunderer ikke egne betalte portavgifter på returer. Om du ikke har en returadresselapp skal du kontakte vår kunderservice slik at vi kan hjelpe deg med en ny returadresselapp. 

 

7. Angrerett

Du har angrerett iht. angrerettloven. Om du vill utnytte din angrerett skal du gi oss beskjed om dette innen 14 dager fra den dagen du tok imot varen eller en vesentlig del av denne. Varen skal leveres tilbake til oss i samme uforandrede tilstand som du fikk den. Du står selv for returfrakten og vi vill innen 30 dager fra det vi tatt imot varen betale tilbake kjøpesummen.

Utover angreretten gir vi 60 dagers åpent kjøp. Vilkårene for åpent kjøp finner du ovenfor under pkt. 6 i våre kjøpsvilkår.

 

8. Sikkerhet

De personopplysninger vi lagrer ved kjøpet beskyttes mot inntrengning fra eksterne nettverk og håndteres i henhold til bestemmelsene i personopplysningsloven. 

Sledstore bruker SSL (Secure Socket Layer) som er en protokoll for sikker overføring av data via internett (eller andre nettverk). Foretaket Netscape Communications har tatt fram og utviklet SSL-protokollen som nå har blitt en industristandard. 

En protokoll er en samling regler og prosedyrer for hvordan informasjonen (data) skal behandles. SSL-protokollen behandler data på flere ulike måter og «kaster om» informasjonen. Dette gjøres for at informasjonen skal være lesbar under overføringen mellom PC-er/servere. Denne «dataomkasting» kalles kryptering. Når informasjonen tas imot hos mottakeren ser SSL til å «sette tilbake» data i opprinnelig ordning, gjør en kontroll på at avsenderen er korrekt (Server Authentication) og kontrollerer dessuten att informasjon ikke har blitt forandret under overføringen (Message Integrity). 

SSL bruker digitale sertifikat for å kontrollere sender, mottaker eller både sender og mottaker av dataoverføringen. Et digitalt sertifikat er et «verktøy» som brukes for å koble informasjonen om et individ eller organisasjon til en så kallet «public key» (offentlig nøkkel) med to formål:

- Alle SSL-sertifikat til internett håndteres av foretak som er sertifiserte utgivere av sertifikat. Dette medfører også at alle SSL-sertifikat er unike og korrekt utgitt. Alle som søker om SSL-sertifikat må bestyrke sin egen eller sin organisasjons identitet for å få kjøpe et SSL-sertifikat 

- For konsumenter er det eneste kravet for å bruke SSL at nettleseren klarer SSL, noe de to mest brukte nettleserne Internet Explorer og Firefox klarer av siden mange programversjoner tilbake. Dessuten kreves det at SSL ikke er avstengt i innstillingene for nettleseren. 

Du har rett til å få følgende informasjon om dine registrerte personopplysninger:

- utdrag av registrerte opplysninger.
- at registrerte opplysninger endres. 
- at registrerte opplysninger slettes.